رویه‌های بازگردانی کالا

اگر خریدار از خرید خود منصرف شود؟

رویه‌های بازگردانی کالا لاووک

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

از آنجا که لاووک یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد،باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات لاووک اطلاع داده شود.

– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود،حداکثر تا 12 ساعت‏،باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

با استناد به بند اول در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده  شوند، از شمول این بند خارج هستند.

به غیر از موارد ذکر شده در صورتی که کالای انتخاب و خریداری شده توسط مشتری بنا به هر دلیلی از قبیل منصرف شدن از خرید،نپسندیدن و … به فروشگاه باز گردانده شود ۳۰ درصد از مبلغ کل فاکتور ( هزینه های بسته بندی و ارسال ) کسر شده و به حساب مشتری واریز میشود.اگر چنان چه مشتری قصد تعویض با محصولی دیگر را داشته باشد باز به همان روال مبلغ کسر خواهد شد و برای محصول تعویضی فاکتور با قیمت روز محاسبه میشود.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا،حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید،هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

رویه‌های بازگردانی کالا لاووک

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد؟

رویه‌های بازگردانی کالا لاووک

در صورت وجود مغایرت،باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش لاووک از طریق تلفن، پشتیبانی واتس اپ اطلاع داده شود.

اگر مغایرت،بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد،امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد،لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لاووک بازگردانده شود.برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط لاووک هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک هفته پس از دریافت لاووک) به مشتری برگشت داده میشود.

رویه‌های بازگردانی کالا لاووک
فروشگاه اینترنتی شال روسری لاووک

این وبسایت زیر مجموعه‌ی هانی مزون می باشد.