چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

کالای مد نظر خود را انتخاب و روی گزینه افزودن به سبد کلیک کنید.

از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

پس از افزودن کالای خود به سبد، روی گزینه مشاهده سبد خرید، یا ورود و ثبت سفارش کلیک نمایید.

پس از بررسی سایز، رنگ و قیمت، روی گزینه ثبت و مرحله بعد کلیک کنید.

در صورت هرگونه ابهام خواهشمندیم با بخش پشتبانی تماس فرمایید.

چطور از کد تخفیف استفاده کنم؟

چنانچه کد تخفیف دارید، میتوانید در قسمت های مشخص شده در هنگام نهایی کردن خرید خود اقدام به تایپ و ثبت کد تخفیف در قسمت مربوطه کنید.

در صورت هرگونه ابهام خواهشمندیم با بخش پشتبانی تماس فرمایید

چگونگی پرداخت اینترنتی؟

کاربران محترم سایت فروشگاه لاووک میتتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از واردکردن آن‌ها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

۱شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.

۲رمز خرید اینترنتی یا  رمز دوم پویا

برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم پویا کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم پویا، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خودپرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش  رمز دوم پویا یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.

۳ کد CVV2

CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.

۴تاریخ انقضا

تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.
اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

پیگیری سفارش

برای رهگیری پستی سفارش خود می‏‌توانید شماره کد رهگیری ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز که به شماره ی همراهتون ارسال شده را را در آدرس اینترنتی شرکت پست ایران در قسمت زیر وارد کنید:

http://newtracking.post.ir

رویه های ارسال

فروشگاه اینترنتی شال روسری لاووک، شال یا روسری انتخابی شما را در شکیل ترین بسته بندی ها و مطمئن ترین شرایط پستی و به صورت کاملا تضمین شده در هر کجای ایران عزیز که باشید برایتان ارسال می کنید و شما عزیزان میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با خاطری آسوده کالای مورد نظرتان را در محلی که تعیین می کنید تحویل بگیرید و از یک خرید عالی و بی دغدغه لذت ببرید.

از کجا لباس مجلسی زنانه سفارش بدم؟

سایت هانی باتوجه به سایز خاص شما لباس مجلسی خاص شما را طراحی و دوخت میکند و میتوانید اقدام به خرید لباس مجلسی زنانه خاص خودتون کنید

از کجا لباس عروس سفارش بدم؟

هانی مزون سایتی ایمن و بروز در حوزه خرید انلاین لباس عروس و لباس مجلسی زنانه می باشد که برای شما عزیزان لباس عروس خاص شما را طراحی و دوخت میکند و میتوانید اقدام به خرید لباس عروس خاص خودتون کنید.

از کجا لباس پرنسسی برای دخترم سفارش بدم؟

هانی مزون سایتی ایمن و بروز براساس اخرین مد روز در حوزه لباس عروس و لباس مجلسی زنانه می باشد که برای شما عزیزان میتوانید لباس پرنسسی مناسب دختر خودتون رو ثبت سفارش و اقدام به خرید لباس پرنسسی نمایید

پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید؟ با ما تماس بگیرید 09936795988 یا به بخش پشتیبانی لاووک در واتس اپ پیام بدید

این وبسایت زیر مجموعه‌ی مزون هانی می باشد.

فروشگاه اینترنتی شال روسری لاووک