خانه » چطور خانم شیک پوش باشیم
آخرین بروز رسانی: 12ام اسفند, 1401

چطور خانم شیک پوش باشیم

چطور خانم شیک پوش باشیم. در جواب این سوال باید گفت. در دنیای بی‌ پایان مد تصمیم گیری در پوشش می‌تواند خیلی سخت باشد. شیک پوشی تاثیر چشمگیری روی افزایش اعتماد به نفس و حس بهتری نسبت به خودمان میشود.

شما هم به احتمال بالا کمدی لباس با الگوها، رنگ‌ها، بافت‌های بسیار متنوع باشد که تصمیم گیری در مورد هرکدام میتواند بسیار استرس اور باشد در اینجا میخوام بهت چند نکته ساده رو بگم تا جزو یکی از لیدهای شیک و جذاب باشی پس با من همراه شو.

چطور خانم شیک پوش باشیم

قبل از همه برای اینکه چطور خانم شیک پوش باشیم باید کمد لباس شلوغ رو فراموش کنید

باید هرچی در کمدهای لباس خودتون دارید همون چیزی باشه که دوسش دارید. این فرایند خود شامل چندین مرحله هستش که در ابتدا باید سبک خود را تعریف کنید و براساس خودشناسی عمل کنید و سپس اقدام به سازماندهی و جمع کردن لباس غیرضروری و لباس هایی که استفاده نمی کنید.

برای این مراحل چند روزی وقت بزارید به قطع یقین باعث میشود که بیشتر شیک باشید و نسبت به قبل از توجه بیشتری برخوردار باشید و همچنین باعث افزایش جا برای لباس های مناسب شما خواهد شد.

باید به این نکته هم اشاره کنم کمد لباس شما منحصر و مختص به خود شما است. پس کمد لباستون نباید سبب روبرو شدن شما با خودتون بشه و هر بار با این فکر بیاد ذهنتون که بازم قراره چی بپوشید. هدف ما از این مقاله اینه که یه کمد لباس بسازید که همه تکه هاش رو قلبا دوسش دارید و از پوشیدنش لذت میبرید و ترکیب های عالی خلق میکنید.

تناسب اندام

خانم های خوش پوش پیوسته به فکر تناسب اندام خود هستند چونکه تناسب قد و وزن در شیکپوشی بسیار موثر و لازم است که قد با وزن هماهنگی داشته باشد و بدون اندام متناسب حتی با لباس های برند و خاص نمیتواند تا حدود زیادی در زیبایی و شیک پوشی تاثیرگذار بگذارد.شما قطعا افرادی را با لباس های گران قیمت و مارک دیده اید که اصلا شیک پوش بنظر نمی رسند و هماهنگی بین اندامشان و سن و رنگ پوستشان با لباسی که پوشیدن وجود ندارد.

پس از یکی ازمهم ترین رمز های شیک پوشی لیدهای شیکپوش تناسب لباس با اندام خود است.

در دسته بندی انواع اندام ها به گلابی شکل و سیبی شکل اشاره نمود. خانم های تپل و توپر باید از لباس هایی که باعث بیشتر دیده شدن اندام و چاق بنظر رسیدن خوداری کنند.

همچنین افراد به سه دسته ی قد بلند و قد معمول و قد کوتاه تقسیم میشوند. لباس های انتخابی برای خانم های قد کوتاه باید طوری باشه که انها را بلندتر و کشیده تر نشان دهد. افراد قد بلند بهتره از پوشیدن لباس های گشاد خوداری کنند.

چطور خانم شیک پوش باشیم با رعایت ساده پوشی

در کمدلباس لیدی های شیکپوش همیشه چندین دست لباس ساده رو پیدا می کنید و اینکه ساده پوشی هیچوقت از مد نیفتاده و همیشه مورد پسند افراد شیک پوش بوده است.

رعایت ساده پوشی از نکات ریز شیک پوشی بوده است و همیشه سلبریتی های شیک پوش از این نکته استفاده کرده اند برای مثال کافیه سلبرتی خاص مورد خودتون رو نظر در گوگل سرچ کنید محال ممکنه که یک دست لباس ساده رو ازشون پیدا نکنید.

از این رو برای استایلی جذاب و شیک کافیه که یکبار از لباس های ساده استفاده کنید. تا متوجه ظاهر متفاوت خودتون بشید.

(خرید شال ساده در فروشگاه اینترنتی شال | روسری لاووک بر اساس جدیدترین مد روز و ترند سال با بهترین کیفیت)

چطور خانم شیک پوش باشیم با رعایت ساده پوشی

(هانی مزون سایتی بروز در حوزه لباس برای هر خانم شیک پوشی)

گوشه چشمی به مد روز و گذشتن از مدهای عجیب و غریب

خانم های شیک پوش از مد روز پیروی و گوشه چشمی به آن دارند شما کسی رو پیدا نمی کنید که همچنان از لباس های چندین دهه گذشته استفاده کند.

البته باید به چندین نکته در این مورد اشاره کنیم

شیک پوشی و پیروی از مد روز به این معنا نیستش که لزوما از لباس های گران قیمت استفاده کنید یا اینکه لباسی بپوشید که متناسب با شخصیت شما نبوده است و احساس خوبی بهش ندارید چونکه حتی به روز بودن یه لباس به معنی این نیستش که متناسب شما باشه و باید متناسب استیل خودتون و شخصیت خود و علاقه تون لباس رو انتخاب و خریداری کنید.

بررسی مجلات مد ایده و نکات خوبی را برای شیکپوشی در حوزه مد در اختیار شما قرار میدهد.

چطور خانم شیک پوش باشیم با گوشه چشمی به مد روز

خانم شیک پوش عطر خوب میزند

خانم های شیک پوش همیشه از عطر و لوازم خوشبوکننده با بوی فریبنده و برانگیزنده استفاده میکنند. اینکار باعث جلب توجه دیگران به سمت انها و تکمیل شدن قطعه ای دیگر از شیک پوشی و جذابیت انها میشود.

یکی دیگر از نکات اینکه چطور خانم شیک پوش باشیم، استفاده زیورالات و اکسسوری ها است

زیورالات و اکسسوری ها قسمتی از شیکپوشی می باشند. این نکته را نمیتوان نادیده گرفت که اغلب خانم ها از زیورالات و اکسسوری ها استفاده نمی کنند و انها را نادیده میگیرند.

لیدی های شیک پوش حداقل از یک اکسسوری سبک استفاده می کنند. و حالا این اکسسوری یه ساعت کلاسیک باشد یا یک زنجیر گردنبند کوتاه با پیرهن تابستانه همچنین یک شال یا روسری شیک و مجلسی میتواند یکی از بهترین اکسسوری شما باشد.

(با مراجعه به سایت لاووک براساس جدیدترین و بروزترین متد سال یک خرید شال و روسری شگفت انگیز را تجربه نمایید)

(خرید اکسسوری زنانه هانی مزون براساس جدیدترین مد روز برای تکمیل استایل شما لیدی های جذاب)

زیور الات و اکسسوری در شیک پوشی

(با مراجعه به سایت هانی مزون براساس جدیدترین و بروزترین متد سال یک خرید لباس مجلسی زنانه شگفت انگیز را تجربه نمایید)

درست ست کردن

یکی از مهم ترین قسمت شیکپوشی پیروی از دستورات ستکردن هستش. که در مقاله ی جداگانه مفصل درموردش براتون گفتیم. دراینجا بطور خلاصه از صحیح ست کردن رو براتون توضیح میدیم

درست ست کردن لباس ها خود شامل ست کردن رنگ و ست کردن نوع لباس ها با همدگیر میشود. با رعایت این قانون ها باعث ایحاد مکملی زیبا بین رنگ ها و هارمونی قشنگی ایجاد میشود

برای مثال این مجموعه رنگ ها بهتر باهم ست بشوند (قرمز+مشکی) (زرد+آبی نفتی) (زرد+سفید) (مشکی یا طوسی+سبز) (آبی+مشکی+گلبهی).

در قانون ست کردن برای افراد قدبلند و لاغر بهتره لباس های یکدست و یک رنگ بپوشند. و از لباس هایی با طرح برجسته و زمخت خوداری کنند. همچنین افراد توپر و قدکوتاه بهتره لباس های چند تکه بپوشند. و لباس های یکرنگ نپوشند.

نقش درست ست کردن در شیک پوشی

(هانی مزون سایتی ایمن و مطمن برای خرید تاپلکس با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت)

از سه رنگ متقاوت استفاده کن

یکی  از رموز ست کردن در شیکپوشی که بیشتر افراد ازش بی خبر هستند، استفاده از سه رنگ متفاوت می باشد. این نکته به شما میکنه تا ترکیب لباس هاتون از سه رنگ متفاوت و بدون زحمت زیادی باعث بشه که شیک و جذاب بنظر برسید

البته باید از چندتا قاعده پیروی کنید. که یکی از اونا عدم انتخاب رنگ سفید است. چون سفید رنگ خنثاس و اگه مثلا شما شلوار آبی با پیرهن سفید و مانتو سیاه بپوشید. برای حفظ سه رنگ باید یک شال و روسری با رنگ متفاوت انتخاب کنید تا این قانون اجرایی بشه.

هم چنین باید به این نکته دقت کنید که لباس با طرح و رنگهای شلوغ جزو یک رنگ حساب میشود. و یه رنگ کلی از ان بعنوان رنگ غالب انتخاب میشه.

کلام اخر در مورد چطور خانم شیک پوش باشیم؟

این مجموعه نکات از اصول شیک پوشی که ممکنه تقریباً ساده به نظر بیاد. وقتی که عملی و اجرایی میشوند، باعث جلب توجه نگاه ها به شما خواهد شد. اونموقع شما تفاوت رو حس می کنید.

(فروشگاه اینترنتی لاووک سایتی ایمن و مطمن برای خرید اینترنتی شال و روسری با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت)

چطور خانم شیک پوش باشیم
خرید شال | روسری ساده از فروشگاه اینترنتی لاووک
دسته‌بندی: مد و لباس

دیدگاه خود را بنویسید