خانه » ترمیم شال و روسری نخ کش شده
آخرین بروز رسانی: 12ام اسفند, 1401

ترمیم شال و روسری نخ کش شده

ترمیم شال و روسری نخ کش

شال و روسری از مهم ترین اجزای پوشش خانم ها می باشد که شخصیت و استایل را انعکاس می کند. شال و روسری از متنوع ترین اکسسوری های زنانه است که هر لیدی شیک پوشی انواع مختلفی از آن را در کمد لباس خود دارد.اما دردسر های خاص مربوط به خودش رو هم دارد. در این ترمیم شال و روسری نخ کش را برای شما توضیخ میدهیم.

یکی از این دردسرها نخ کش شدن شال و روسری میباشد. هنگام قرار گیری در کمد، استفاده از گیره یا گیر به جایی مانند ناخن یا گلسر باعث نخ کش شدن شال و روسری شود.

ترمیم شال و روسری نخ کش شده

نخ کش شدن شال و روسری

همه ی لیدی ها اتفاق نخ کش شدن شال و روسری را تجربه کرده اند. گاهی اوقات شال و روسری نخ کش شده. با یک حرکت به راحتی صاف و تار و پود شال و روسری به حالت اولیه خود بر می گردند. گاهی هم این موضوع صادق نمی باشد

با ما همراه بشید تا راهکار جلوگیری از نخ کش شدن شال و روسری و ترمیم ان را برای شما توضیح دهیم.

ترمیم شال و روسری نخ کش شده

(با هانی مزون جذابیت خود رو دو چندان کنید و همانند یک الماس بدرخشید)

علل نخ کش شدن شال و روسری

نخ کش شدن شال و روسری چندین علت مختلف داره که از مهم ترین علت ان میتوان به جنس پارچه شال و روسری اشاره کرد. گاهی اوقات شال و روسری های داخل بازار به دلیل جنس غیر اصل و نداشتن کیفیت پارچه با کوچک ترین اسیب و ضربه ای دچار نخ کش شدن میشود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شال | روسری لاووک از جدیدترین مد روز در کنار شال و روسری با کیفیت و جنس لطیف خرید شال و روسری شگفت انگیز را تجربه نمایید.

ترمیم شال و روسری نخ کش شده

(با مراجعه به سایت هانی مزون و اطلاع از جدیدترین اخبار مد و فشن، امکان سفارش طراحی دیجیتال لباس مورد پسند خودتان قبل از دوخته شدن را تجربه نمایید.)

گیر کردن شال و روسری به ناخن یا گلسر

از علل شایع نخ کش شدن شال و روسری میتوان به گیر کردن انها به ناخن و گلسر اشاره کرد. لیدی های با موی بلند ممکنه برای مو های بلند خود از کلیپس یا گلسر استفاده کنند. گلسر یا کلیپس بدلیل دندانه تیزی که زیر شال و روسری دارند باعث نخ کش شدن انها شود و زیبایی انها را از بین ببرد. برخورد شال و روسری ناخن تیز خیلی سریع باعث نخ کش انها می شود.

برای جلوگیری از نخ کش شدن شال و روسری بهتره از گلسر یا کلیپس با نوک گرد که تیز نمی باشد استفاده کنید.

اگر ناخن شما شکسته. تا جایی که امکان داره با چیزی ببندینش تا از عمیق تر شدن شکستگی جلوگیری کنید. همچنین باعث میشه به شال و روسری برخورد نکنه تا از شال و روسری شما محافظت کند تا بعدا توسط ناخن گیر یا سوهان شکستگی ناخن رو درست میکنید. بهتره همیشه ناخن ها رو مرتبا سوهان بکشید تا اسیب به لباس و شال و روسری جلوگیری شود. و از یک خرید روسری غیر ضروری پیشگیری. و از ترمیم شال و روسری نخ کش شده راحت بشید.

ترمیم شال و روسری نخ کش شده

نخ کش شدن شال و روسری توسط گیره

گیره از علل دیگر نخ کش شدن شال و روسری می باشد. گیره های شال و روسری انواع مختلفی دارند. که بعضی از انها دندانه پلاستیک و فلزی دارند.

استفاده از گیره دندانه دار پلاستیکی بدلیل اینکه مخصوص مو هستند. برای شال و روسری اصلا توصیه نمی شود.

گیره های دندانه فلزی برای بستن شال و روسری طراحی شده اند. در هنگام خرید گیره فلزی دقت کنید که خیلی سفت نباشد. که به جنس ظریف روسری شما اسیبی نزند.

(خرید اینترنتی روسری ظریف و باکیفیت در فروشگاه اینترنتی شال | روسری لاووک)

ترمیم شال و روسری نخ کش شده

(خرید تاپلکس ظریف و باکیفیت در هانی مزون مناسب تمام سنین دختران شیک پوش)

گیر کردن شال و روسری به انگشتر و زیورالات

انگشتر و زیور الات از اکسسوری های مورد استفاده لیدی ها می باشد.که تعدادی از انها نوک تیز و دارای زاویه بوده و هنگام برخورد با لباس یا شال و روسری باعث نخ کش شدن انها میشود.

توصیه ما به برای پشیگیری از همچین اتفاقی، استفاده ازشال و روسری با جنس و کیفیت عالی میباشد تا همچین اتفاق ناگواری برای شال و روسری نیفتاد.

همچین برخلاف میل باطنی توصیه به عدم استفاده از انگشتر و زیورالات زیبای برای جلوگیری از نخ کش شدن شال و روسری راهکار دیگه ای میباشد که زیاد مورد تایید ما نمی باشد.

(خرید اینترنتی شال و روسری با کیفیت و اورجینال از لاووک)

ترمیم شال و روسری نخ کش شده

نخ کش شدن شال و روسری بدلیل شستشو اشتباه

شستشوی صحیح شال و روسری باعث افزایش عمر شال و روسری و حفظ ظاهر زیبای ان گردد.برعکس هم این قضیه صادق می باشد. روش نگهداری غلط و شستشوی اشتباه شال و روسری باعث پوسیدگی و نخ کش شدن شال و روسری میشود.

بهتره هنگام شستشو شال و روسری از چنگ ردن آن خودداری کنید. چون باعث کشیدگی و نخ کش شدن ان بشود. همچنین گاهی اتوکشی اشتباه و با حرارت بالا باعث اسیب به بافت شال و روسری میشود و ضمینه را برای نخ کش شدن انها فراهم میسازد.

ما در مقاله دیگری روش شستشو صحیح شال و روسری را برای شما گرد آوری کردیم. با مراجعه به ان روش درست شستشو شال و روسری یاد بگیرید.

بهترین روش شستشو شال روسری

نگهداری درست شال و روسری در کنار سایر لباس ها میتواند از نخ کش شدن تصادفی شال و روسری پیشگیری نمایید. هنگامی که شال یا روسری را بصورت فشرده و متراکم روی هم قرار می گیرند. باعث فشار به تار و پود بافت پارچه ان ها می شوید. و شال یا روسری شما خیلی راحتتر نخ کش میشود. یا اینکه در کنار لباس مجلسی که تزئین هایی روی لباس دارند قرار میگرد ممکنه هنگام جابجایی با تزئین ها تیز برخورد کنه و باعث نخ کش شدن شال و روسری شود.

ترمیم شال و روسری نخ کش شده

نخ کش شدن شال و روسری در لباسشویی

بیشتر شال و روسری ها بدلیل ظرافت و جنس لطیفی دارند. باید با دست انها را شست. بعضی از شال و روسری رو لیبل خود دستور شستشو با لباسشویی را دارند. و بر اساس دستور در لباسشویی شستشو شود.

بدلیل امکان گیر کردن شال و روسری با سایر لباس با تزئین های نوک تیز در لباسشویی باعث نخ کش شدن شال و روسری میشود. پس باید شال و روسری را به تنهایی در لباسشویی قرار و از دور سریع خشک کنی پرهیز کنید.

ترمیم شال و روسری نخ کش شده

راهکار ترمیم شال و روسری نخ کش

نخ کش شدن شال و روسری باتوجه به مطالب بالا به دلیل های مختلفی اتفاق می افتد. این عارضه بیشتر برای پارچه نازک رخ میدهد. البته گاهی شال و روسری ضخیم هم نخ کش میشوند.

با راهکار هایی که به شما ارائه میدهیم. قادر به ترمیم شال و روسری نخ کش شده هستید. تا دوباره قادر به استفاده از ان باشید.

وقتی که شال و روسری شما نخ کش شده. ابتدا پارچه را پهن کنید و صاف کنید. از ابتدا تا انتها و به ارامی با ناخن روی آن بکشید. تا نخ به حالت اول برگردد.

در مرحله اخر اتو را با درجه ملایم بروی قسمت نخ کش شال یا روسری بکشید.

اگر تک نخ بیرون زده است. نخ را باید با قبچی یا بشکاف ببرید. این اقدام نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد زیرا امکان برش و اسیب شال و روسری وجود دارد.

در صورت تعداد بالای نخ های بیرون زده. باید از ژیلت برای حذف نخ ها استفاده کنید.

برای اصلاح شال و روسری سوراخ در اثر نخ کش شدن. از زانفیکس ظریف سفید استفاده کنید. بهتره زانفیکس را کمی بزرگتر از اندازه سوراخ برش و در قسمت پشت سوراخ شال یا روسری قرار دهید. سپس با اتو درجه کم ارامی روی آن بکشید.

(خرید روسری با کیفیت و ظریف با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی شال | روسری لاووک)

فروشگاه اینترنتی شال روسری لاووک
دسته‌بندی: مد و لباس

دیدگاه خود را بنویسید